11 Haziran 2012 Pazartesi

Pekala, kısaca ben


Ne kendime net bir meslek ne de bir hobi seçimi yapabiliyorum çünkü bu benim açımdan Volkan’ın gol atması gibi bir şey.

Genel olarak film izlemeyi, kitap okumayı, yemek yapmayı ardından tabii ki yemeği, sporu hatta futbolu, alışveriş yapmayı, antikayı, gezmeyi, seyahat etmeyi, koleksiyon yapmayı ve şuan aklıma gelmeyen sayamadığım bir sürü şeyi yapmayı çok seviyorum.

Bunun dışında Fenerbahçe her şeyimdir.Galibiyetiğiyle malubiyetiğiyle gururumdur.
Futbol konusunda yersiz yere iddaa edenlerden pek hoşlanmam ama iddaa ediyorum çok iyi bilirim çok severim ve tutkunuyumdur.Tabii ki yüzme ve tenisin yeri ayrıdır.Aslında basketbolu da severim fakat hiçbir zaman oynama kısmını gerçekleştirmek istememişimdir.
Voleybol benim açımdan ya Milli maçtır yada Fenerbahçe’nin maçıdır onun dışında çokta sevmem.

Teneke kutu, DVD, anahtar, pul ve para koleksiyonu yapıyorum.Ama en çok anahtar ve teneke kutu olan kısmını seviyorum.

Saklamaya bayılırım birçok  kağıdın, kitabın,cdnin, çantanın, kazağın çok şey hissetirebileceğine inanırım bu yüzden de birçok şeyi direkt hatıra kutuma aktarırım.

Hatta 2005’ den beri Fenerbahçe’nin hergün çıkan haberlerini keser saklarım o öyle dağ gibi bir arşiv olmaya baş koymuş durumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder